Lassot och vårkänslor.

Hemkommen från stan. En aningens besviken.

Skjorttunikan som var det jag verkligen ville ha fanns inte. Sist när jag köpte min så fanns ett helt sånt där stort runt ställ. Nu fanns det kanske 7 st skjortor kvar, i storlek 44. Fanfanfan. Jag som verkligen ville ha en vit också. Hoppas det är något som dom kommer få in.

Köpte en korallfärgad tunika iallafall(köpte en mintgrön sist), en svart fodralklänning och ett knallrosa längre linne. Lite smink, knästrumpor(mitt första par), vanliga tunna sockar, 6 ramar, viktigt meddelande-lappar till kylskåpet, ett diadem och ett hårlasso. Någon som minns hårlassot från när dom var små? Det gör jag. 90-tals flashback. När jag gick på 6års så fanns det en sån på skolan. Det är ju bara 14 år sedan.


Vårigt och bra. Vilken lättnad det blev att gå på stan utan tjock vinterjacka. Kläder som gjorde en glad är precis vad man skulle behöva var dag. Och så drog jag fram dessa skor som jag haft i min ägo i ca 4 år och bara använt ett fåtal gånger.


Hårlassot. Någon som känner igen?

Dags att hänga tvätten och köra igång en till maskin. Sen kanske det eventuellt blir lite mer fotande. Får se vad som sker. Måste ju fördriva tiden och då kan det vara bra att vara ute när det är så pass fint istället för att nörda sönder.


ha en trevlig dag

2009-03-17 // 14:27:42
» Leia

Jaså!? Här är snön helt borta =)

2009-03-17 // 14:37:05
» alec

haft en bra helg då?

2009-03-17 // 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback