Nervositet.

Nu är det tisdag och jag ska jobba några timmar. I kök igen som sagt.
Nervös kan jag ju tala om att jag är. Fan, jag känner ju ingen där idag
(tänk om storebror ändå hade jobbat).

Det är åtminstonde finvädret ute idag så jag får glädja mig på det och
hoppas att jag hinner få en massa endorfiner under min korta promenad
dit i jeans och en sjaskig t-shirt och vårjacka. Solisarna också då såklart,
eftersom jag slutar 13.00 och det kan vara bra att ha dom när jag ska gå
hem också.

Jag är typ så nervös som jag var första gången jag skulle vara på dagis för lite mer än ett år sedan(måndagen efter sportlovet), men samtidigt hade jag ju varit på fritids och så i några månader innan det så jag visste ändå att all praktisk göra borde funka. Gaah, jag kan inte slappna av och yrar alldeles för mycket. Frukost kanske skulle göra susen. Jag håller tummarna för mig själv och intalar mig inombords att det kommer gå bra bara jag är mig själv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback