Sinnesrubbad dröm.

Bara för att jag sa att jag inte kunnat somna om på länge nu när jag
kommit hem tidig morgon och jag trodde att det skulle vara så idag
också så är jag istället skittrött efter att ha sovit gott. Fast jag drömde,
gör det att man är mer trött dagen efter?


Jag drömde om att några barn på dagis drack vattnet ur toaletten och
dom blev helt beroende. Helt tokiga. Galet äckligt. Varför drömmer man
något så sinnesrubbat?

Ska väl ta och fixa iordning mig och brumma iväg snart.
Solbrillorna får inte glömmas, mycke behagligare att köra
då än att bara fälla ner solskyddet som knappt hjälper på
grund av att jag inte är superduperlång och solen kan lysa
mig rakt i ögonen ändå.



rolig dröm:)

2009-03-25 // 09:23:28

Svar: Tack för tipset : )

2009-03-25 // 11:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback