Ska du bara slappa eller?

No work today. Mamma ringde och undrade vad jag skulle göra då,
slappa eller? Ärligt talat vet jag inte. Hon bad mig fixa i köket så att
det var gjort när hon kom hem eftersom annars skulle middagen
bli ännu senare. Och att hon hade bilen på jobbet, om jag ville ha
den något idag så kunde jag bara komma och hämta den.


Jag ville inte göra det. Efter frulle med tidningsläsning så fick jag ett ryck och gjorde faktiskt iordning i köket. Så jag hoppas hon blir glad, bara inte lillebror hinner hem och stökar ner det innan. Kollade på klockan och undrade om vartannat vad jag skulle hitta på idag. Klockan var ju inte ens tolv.. Låna bilen eller inte?

Jag såg att dom hade billiga mjukisbyxor på Maxi, sånna jag redan har ett par av och som är jättesköna och faktiskt väldigt hållbara(tro det eller ej), skulle kanske behöva inhandla ett fleeceset också inför fjällen, jag äger inget underställ och fleece gillar jag eftersom det är lite varmare. Sen har jag ju 200:- presentkort på h&m, kanske ska ta en rajd till strömpilen och bara lulla runt medans jag kör en tvättmaskin här hemma? Kanske att jag verkligen gör bort saker och ting istället för att bara ligga framför tvn och försöka få tiden att gå.

Man kan ju alltid börja med att fixa iordning sig.


åkte du och shoppade :)?

2009-03-27 // 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback