Tummen ur röven.

Vilken kaotisk dag på jobbet. Skrik och bråkungar förklarar det hela bra.
Visst förstår jag att dom inte har någon ork om dom inte får i sig maten
ens, för det fick knappt vi vuxna heller. Men FY så skönt att komma hem.


Min systerdotter har varit hit idag, gav henne lite småprylar som jag haft i en påse ett tag och inte ville ha kvar. En hel del hårband bland annat, och hon blev glad.

Idag fick jag tummen ur och köpte en mixer! Var dock slut på dom svarta
så det fick bli en i rostfritt stål(OBH nordica, frutti) eftersom jag inte ids
vänta på att få köpa en. Den kommer få en plats hemma hos J. Mamma
berättade även att hon hade en mixerstav fast att den var på jobbet och
använd en gång, så det kunde jag också få hämta hem om jag ville. Perfa,
då kan jag göra smoothies hemma också. Sen blev det lite sugrör och
is-grejs, decilitermått och så från öb också, sånt där behövligt. Man skulle
nästan kunna tro att jag ska flytta, men det ska jag inte.

Han drev inte med mig igår, helt sjukt vad
glad jag blev, det gjorde min dag!

Kanske att jag får skorna imorgon?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback