Tuttfat.

Jag känner mig helt slut i kroppen, känns som att jag kanske har en förkylning på g, igen. Suck. Varför ska man bli förkyld hela tiden. Sitter då och har myst ner mig i soffan med min nya filt från Boom.

När jag och J var och hälsade på syster m. familj sist så hade dom en filt som dom köpt för inte så längesen på Boom. Jag bestämde på en gång att en sån ska jag införskaffa. Så idag när jag var på väg ut till henne och körde upp mot ersbodahållet så var det 4 minuter kvar tills dom öppnade, så jag svängde in och köpte en. Så mjuk och varm. Det är beige plysh på ena sidan och vitt supermjukt lurv på andra sidan. Hundraåttionio kronor kostade den. Inhandlade även en grisknorr och två grisöron till Meja och Doris, gissa om dom blev nöjda!





I väntan på att Boom ska öppna. Mysiga, mjuka, varma filten.

Väl hos syster så slingade vi hennes hår, ganska ordentligt. Pilla ur hår i varje hål i mössan. Åt lite innan det var dags att hämta lille H på dagis, som vanligt numer så frågade han efter J så fort han såg mig. Sen blev det lite lek med honom, foto av tvillingarna och så innan jag brummade iväg hem igen. Fick med mig en del riktigt fina kort.

Stenvägrade att äta potatis och köttbullar igen, sen så var det ju trots allt våffeldagen. Så mamma for och inhandlade grejer såvida jag ställde mig och gräddade smeten. Och klantjävlaarseljag brände mig på järnet. Möttes även av en guldbonus från h&m hemma, 200kronor. Det gillas.


Tuttfatet. Syskonkärlek(lillasyster,storebror).

Imorgon ska jag få jobba med det jag vill just nu. Ska vara på en helt annan förskola(dagis) där jag aldrig satt min fot förut. Vet inte ens om jag hittar dit. Ska kolla kartan ikväll(haha). I röbäck är det iallafall, så mycket vet jag. Och tiden, gatan och nuffran. Borde hitta.

Nu ska jag däcka i soffan och vila upp mig.


filten ser mysig ut:)

2009-03-26 // 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback