Bilder.


Jag skriver och skriver, men raderar...
Mentalt är det lite jobbigt i detta nu.


Kan jag inte bara få sova mig igenom fyra dagar, bara för att
tiden ska gå snabbt. Kommer må så dåligt. Skulle bara vilja
lägga mig ner och dra täcket över huvudet. I vissa fall hatar
jag verkligen spontanitet, kunde dom inte ha skickat någon
annan. Jädra skit. Vill bara släppa allt och fara dit. Men så
får jag ju inte heller göra..

I lördags såg vi på skoterfolkrace och en stund av vännäs big jump. Två vitt skilda grejer med med en hel del gemensamt ändå. Vi njöt av solen när vi väl satt/stod i den, hade trevligt och såg Ross krascha i sista hoppet. När vi var hemma så for vi ut med skotern och blev ännu tröttare i kroppen. Sen bar det av på kalas, syster ysters son och hennes kille fyllde år. Sen åkte vi bil, bil och bil och höll på somna flera gånger om innan vi var hemma och fick somna på riktigt. Sen fick jag sova ut igår och ligga framför tvn hela dagen.


Skoterfolkracet i tvärålund.

Vännäs big jump en stund. Ross(med skotern) hopp före hoppet med kraschen.

När vi var ut med skotern.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback