Gosh, i like them.

Jeansen jag ville hitta på Gina Tricot fanns inte. Inte ett endaste par.
Har dom då aldrig funnits där, än. Eller är alla par slutsålda?


Köpte mörkblå jeansleggings i vart fall och en ljusblå tunika. Får ta och fota dom någon dag för jag har ändå andra grejer att visa nu. Direkt efter tog jag mig en sväng in på h&m och köpte ett par svarta träningsbyxor och en vit tränings"bh", var på tiden att jag köpte nytt på den fronten. En ny mascara(samma som innan, maybelline the colossal volum express) och en ögonbrynspenna.

1. byxan. 2. den, fast vit.

Pallrade mig och min kropp in på skopunkten, såg ett par läckra gladiatorsandaler och ett par heta, höga, vita pumps. Men sedär behärskade jag mig, jag har faktiskt inte råd med allt. Det är ju faktiskt vita tygskor jag är ute efter.

Men tror ni inte på fan att jag hittade mig ett par som jag inte tvekade en sekund på? Gosh, i like them. Gick ju på stadium för att titta efter en mössa, hallå pucko det är sommarsäsongskläder nu! Tog rullisen ner på skoavdelningen och där, där stod dom och glänste i mina ögon. Fanns ett enda par kvar i rätt storlek, lite flyt eller vad. Dom fanns i rosa, gult och svart också, men som sagt vita. Har ju kollat på varenda skoaffär eller där jag vetat att det funnits vita tygskor, antingen har dom varit för breda(h&m´s) eller för konstiga modeller för min smak(då gäller det även snörena på skon), eller så har dom kostat för mycket i mina ögon. Men nu så, nu har jag dom. Och dom kostade endast 199:- och var supersköna!


Sen kunde jag gotta mig i en orientalisk rostbiffsmacka från Catharinas,
innan jag promenerade ner till kajen och tog bilen hem igen. Nöjd och
glad. Fast med en hel hög tvätt att vika.


skorna var jättefina! Men man ska vara försiktig med att använda dem innan det blir torrt ute;)

2009-03-31 // 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback