Diskskvitter i ansiktet.

Mina händer känns helt söndertrasade nu.
Dom var torra innan men det är ännu värre nu,
och naglarna känns sköra som bara den.

Men för att vara första dagen för mig i köket så gick det ganska bra. Ska jag chocka med att säga att dom ringde från dagiset där jag gick när jag var liten och hörde om jag kunde jobba i köket där imorgon. Vad tror ni jag svarade? Svarade ja, eftersom jag inte hade fått in nå mer jobb. Kommer kännas skumt, den enda jag känner som jobbar där är min storebror men jag tror han är kvar i utlandet imorgon också.

(bild1)Nu smyger vi in och tar en titt...
(bild2) Där har jag stått i princip hela dagen.


Har stått i disken flera timmar. Vill ni veta något roligt men äckligt? Jag antar det. När man ställt upp disken och ska spola lite innan man skickar in det i diskmaskinen och det blev någon konstig vinkel så fick jag det där vattnet uppstänkt över mina kläder och i mitt ansikte, mer än en gång kan jag tala om. Är det konstigt att jag bytte kläder på en gång jag kom hem? Ja harjeligen. Nya tag inför imorgon och jag ser fortfarande fram emot träningen, är grymt taggad.


Så här ser mitt hår ut nu i ett mörkt rum med blixt.

När jag kom hem hade jag fått förstoringarna! Yey! Jag är så nöjd.
Har redan gjort iordning dom och placerat dom i sina svarta 15x20
ramar. Dessa tre ska sättas upp i J´s kök, det är en gåva till honom
från mig(det är ju faktiskt han på bilderna) och ska sitta i den här
ordningen som på bilden jag tog.


Några få bilder från i lördags som utlovat.

(bild1) Vinglaset var större än halva Annas huvud.
(bild2) Bara allmänt härlig bild.
(bild3) Ölspelet.


» madde

vad gör du en dag som denna?

2009-03-23 // 16:21:42
» madde

vad blir det för träning då?

tips på min blogg nu om väggord:)

2009-03-23 // 17:03:11
» Leia

Ja, det var en väldig tur det! =)

2009-03-23 // 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback