Är för tom i huvudet just nu för en rubrik.

Känner mig totalt orkeslös den här morgonen.
Antingen har jag fått sova förlänge eller så är
det för att det är fredag och jag är mör i kroppen.
(Tippar på det sistnämnda).


Jag märkte inte ens när väckarn ringde första gången, tur att jag alltid ställer
den på två olika tider, annar hade väl jag aldrig varit uppe nu om jag känner
mig själv rätt.

Sen blev jag dyngsugen på en kofta, en kjol och en bikini ur katalogen med Matthew Williamsson. Är faschinerad över att jag tyckte bättre om det än vad jag trodde att jag skulle göra. Frågan är bara om jag verkligen kommer att beställa hem det, jag får se. Kjolen känns som ett måste iallafall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback