Frysa kortet?

Nu har jag legat i sängen och sett 4 avsnitt av satc-boxen.
8 avsnitt på 2 dagar, det går verkligen i perioder det där.


Snart är det dessvärre slut på lathetsfasonerna. Om en timme har jag tänkt bege mig ut på en löprunda. Har inte riktigt bestämt mig om vilken väg ännu, men det ska jag fundera på. Ska åtminstone börja tanka i mig massor med vatten så att jag får mer ork. Synd bara att man inte har någon ny musik på mp3n, bara de som jag la in för 1 år sedan(så jävla kass man är på sånt där egentligen).

Tror att jag ska ringa och frysa mitt kort på träna också, jag borde göra det.
Har inte varit där på några veckor nu och jag har ändå tänkt frysa det i juni
och över sommaren. Jag kör ju faktiskt på att löpa nu, så varför inte göra det
idag, ska ju inte dit ikväll heller.

Förra veckan var jag ju faktiskt ute och sprang 3 ggr. Det har jag tänkt fortsätta med,
för jag vet att det kan göra underverk med kroppen. ;) (haha!) Sen har jag tyckt att det
varit såå skönt. Så 3 gånger i veckan ska jag försöka hålla som minimum, gärna mer.
Och hittar jag Meja´s läderkoppel så ska hon få följa med på dessa rundor ibland också,
att löpa med ett "flexikoppel" är ju inte det lättast. (Kanske att jag måste börja använda
det där som kallas våg också för att se om dessa rundor gör susen, minns inte sist
jag stod på en sån där).

Nej usch, slutbabblat nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback