Joggingdags?

Trots att jag haft värk i magen och ont i ryggen hela dagen så funderar
jag starkt på att fara ut och jogga. Hade det inte varit för smärtan hade
jag ju trots allt farit och tränat.

Jag tvättar och jag har inte ork nog att städa klart nu, jag behöver frisk
luft. Vad vore inte bättre då än att fara ut och jogga en halvtimma? Ska
se vars jag har lämpliga kläder för det och eventuellt så beger jag mig ut.

Edit: I did it! Det kändes som att benen var tunga som bly, men jag gjorde
det och en längre runda än vad jag brukade ta förut. 30 minuter tog det.
Nu ska jag försöka att göra det här helst 2-3 ggr i veckan, samt träna på
träna. Dags för duschen, på med morgonrocken eller pyjamas och göra
fika och slå på sex and the cityboxen, mys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback