Som ett tomt eko.

Helda dagen har jag gått som i ett vakum. Om det beror på att det är tisdag och att jag bara är trött eller om det är för att det är dåligt väder har jag inte den blekaste om. Just nu kvittar det, jag är ju ändå hemma och imorgon slutar jag ett. Hurrarop.

Jag önskar att jag kan få utropa ännu ett hurrarop i veckan.
Kan bara inte förtränga tanken förns jag får beskedet.

Eftersom att jag bara blir hemma idag/ikväll(är helt slut) så tror jag att jag ska försöka sy lite, iallafall börja. Och sen så ska jag ta mig ut och springa lite senare eftersom jag inte hann igår. Sen finns det ju självklart hundra andra grejer också, som alltid.

Näe, upp me måttbande och symaskin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback