Sybegär.

Solen vill inte vara på min sida. Därmed har jag massor
av överflödstid. Så typiskt.


Annars fick jag igår ett sug av att börja sy något till mig själv.
Tanken var en kjol som går att ha i midjan, eventuellt två i
olika modeller. Sen kom jag även på att man skulle kunna sy
en egen klänning av det också, alltså sy ihop kjolen med ett
linne eller en t-shirt. Skulle vara kul att bära någt man själv
gjort igen(syslöjd på högstadiet var mitt favoritämne vilket
det även gick bäst i). Och eftersom jag har överflödstid nu
så hade det varit ett ypperligt pysslingstillfälle. Men ohlssons
hade stängt, typiskt.

Sen har jag ju inte symaskinen samt alla tillbehör här heller.
Men imorgon kanske. Är jättesugen. Mitt egna lilla projekt. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback