today´s me.



När jag kom hem efter att ha varit hos Mira, dvs för ca 30 minuter sedan så kunde jag inte låta bli att prova fota från det där stället för att se om det blev okej. Och sen för att det fortfarande var ljust ute(allstå har jag ingen blixt på). Nu hade det inte fungerat, nu är det betydligt mörkare. Men på mig har jag ginajeans, kortärmad ziptröja från h&m, skinnjacka från paprikastore och mina reebook sneakers.

Att sitta och snacka lite tjejsnack är grymt härligt ibland, och att glutta på
DH med någon av samma kön och som gillar tjejiga serier istället för med
en halvt oförstående pojkvän var en rolig grej. Tack Mira för en trevlig kväll!

Nu är det då dags för mig att knoppa. Ska bli skönt
med en kortdag imorgon, me like it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback