Uppljusning.

Eftersom J skulle iväg och fiska igår så passade jag på att fara och hälsa på
min syster och tre av mina syskonbarn. För att inte tala om att jag åt grillat till
middag igen. (Ifall inga förhinder dyker upp så blir det de imorgon också).


Har fortfarande inte fått hem min h&m beställning och jag börjar känna mig lite smått less på att vänta. Varför kan dom inte dyka upp efter en till två dagar bara, det hade varit så nice! Men jag tröstar mig med att slinga håret och sitter med medlet i just för stunden och hoppas på en rejäl uppljusning(det får bara inte bli katastrofalt!). Men nu när jag kikar efter på kollinumret så levererades varan först imorse, suck. Men på måndag så.

Annars sitter jag hemma och väntar på att tvätten ska vara klar, lagomt roligt.
Men rena kläder är just nu ett måste. Direkt håret är klart och urtvättat, tvätten
är hängd så ska jag fara tillbaka hem till J, han måste ju trots allt ha bilen när
han ska fara och träna. På tal om träna, jag MÅSTE frysa mitt kort idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback