Oj, det blev en del.

Vet inte alls hur jag ska börja idag.

Vi började grilla spetten igår i strålande sol, andra vändan då vräkte regnet ner, snacka om svensk sommar. Men gott var det. Senare så tog vi cyklarna ner på stan där det kryllade av folk(som det brukar när det är kulturnatta).

Vi slog oss ner på båten(sjöbris) där dom andra var och tog oss några bärs på sällskaplig nivå och snackade. Riktigt trevligt. Mindre trevligt var tjejtoan där den ena var utan lås och den andra där man fick slita till väggen för att kunna låsa, helt seriöst såg det ut som att väggen skulle rasa när som helst.

Vi begav oss senare upp mot torget, där det var något jävla "lackframträdande" och 22-23åriga killar betedde sig som nyblivna könsmogna 13åriga killar, äckligt. Ja, jag tyckte det var äckligt. Och jag är en sån som säger det också.

Fick även vara med om en ytterst obehaglig sak. Varpå jag önskade att jag
just då bara fick sätta mig ner med en god vän och prata om saken och bara
få berätta obehaget.

Höll även på att krocka med en typ utanför dressman. Jag på cykel och denne gående.
Och eftersom det ligger i en "husknut" så såg vi inte varandra innan men vi undkom det
med ca en 10cm marginal, pjuh. Blev så jäkla skraj.

Och för stunden sitter jag mest och funderar på om jag ska
försöka gå ut och sätta mig i en stol, såvida dom inte är upptagna.
Det är ju rätt soligt, trots att det kommer moln ibland.


Hade mina "siri"jeans från Gina samt en korallfärgad tunika därifrån som jag  enkelt bara stoppade ner i jeansen så att det blev mer likt en topp bara, med scarfen från h&m och svarta sneakers på mig(inte på bild) och skinnjackan, kändes somrigt och enkelt. Ville inte frysa häcken av mig med klänning. Frös gjorde jag ju ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback