Alla farsors dag.

Fars dag och jag tänker INTE bege mig hemåt. Hemma snurrar magsjukan som en galen epedemi, nästan. 2 med onda magar och 2 som blivit drabbade. Visst, jag var hemma i fredags och jag borde ha fått det då också, men det har då inte brutit ut, och jag hoppas att det inte gör det heller.

Sitter här själv nu med en karl som har begett sig för att åka skrillor, blir intressant att höra hur det gick sen. Han tog även med sig myrdräkten + wolverines knivar för att lämna, så nu blockerar det inte en större yta av golvet längre.

Sen måste jag säga att det känns så skönt att hans föräldrars dator är överflyttad
till rummet intill(där det är fullt i flyttgrejer), så nu får vi kanske äntligen ha rummet
helt för oss själva. Jag känner mig glad. När man är hemma såhär med föräldrar runt
omkring så behöver jag kunna stänga in mig och veta att det inte kommer in någon,
precis som jag har det hemma hos mig, nu äntligen är det möjligt här också. Sen
gjorde jag ett provisoriskt sminkbord av det databordet med en stor spegel också,
så det är som extra bra.

Nej nu ska jag läsa en stund.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback