Brutalt dålig lukt.

Nu passar jag på innan jag börjar läsa runt. Det var väl så jag hade sagt..

Hemkommen efter jobb där det varit en del gnöl bland barnen idag, luften har stått totalt stilla så jag kan ju tala om att jag inte doftar så gott heller. En dusch skulle vara välbehövlig men jag vill bara sitta ner en stund innan, och självklart utnyttja att internet fungerar för mig så jag ska sitta här och stinka lite till.

Min gubbe, som tydligen ser ut som en ung Persbrandt och har fått en befodran
(min gubbe är sjujäkla duktig för att vara 24 år!) sitter i ett annat rum och slipper
som tur är känna min dåliga doft. Skulle vara kul att sätta en fot eller så under
snoken hans bara för att jävlas, men det skulle inte kännas så jäkla hett. Haha.
..kommer självklart inte göra det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback