Ett vitt snötäcke.

Har haft en underbar morgon. Vaknade av en varm famn tidigt imorse för att sedan gå ut att skrapa bort 1½cm snö från bilens rutor innan jag begav mig hemåt och tog ett glas o´boy innan jag kröp ner i sängen igen och somnade om. Snacka om enkelt men endå vardagslyx. Och det var mysigt att det låg ett litet, tunt snötäcke. :)

Nu har jag tagit på mig ett ansikte, ska kamma ut håret och välja kläder, käka något för att sedan bege mig för att jobba. Har 45 minuter på mig och jag borde hinna utan stress. Det är det där med maten som kan vara jobbig. Om inte annat så vet jag att det finns ravioli.

Näe kanske måste skynda mig lite för att inte tappa tid.
Jalla Jalla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback