Grunk.

Alltså tänk om det vore fredag nu, hur härligt hade inte det varit?
Jag längtar som bara den tills morgondagen är avklarad. Det ska
bli kul att se hockey på kvällen och sedan ta någon öl i periodpauserna.
Och framförallt just för att det är helg.


Imorse blev jag iallafall välkomnad av en bajsblöja och det var bara att dra på sig plasthandskarna och ta bort det precis innan frukost. Men det hör jobbet till så man är ganska van att sådant sker i tid och otid. Har tagit en halv kopp kaffe för första gången på väldigt länge nu och tusan så gott det var. Men är ändå lika trött som vanligt.

Gubben for precis för att åka skrillor och här sitter jag kvar, antingen vid datorn, läser boken, stickar eller kluddar lite i mitt nya kollegieblock(sånna behöver man jämt!). Men kom på att jag ska få bli klippt senare också och det blir nog bra, lär iallafall kännas skönt att bli kvitt lite risiga toppar även om jag helst skulle vilja att håret hade varit ännu längre.

Jag vet inte vad som hände, helt plötsligt får jag igång internet
väldigt många gånger, så att jag antar att jag ska vara nöjd!


Svar: men sööötnooos! :D Tack!

2009-11-12 // 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback