Känner mig rätt duktig denna måndag.

Imorse så fick jag nästan ångest när jag trodde att jag inte skulle få in jobb för dagen. Försökte övertala mig själv om att jag skulle kunna tvätta och annat sånt där vettigt, men jag kunde inte gå med på det. Och precis i samma veva som jag tänkte ringa vikbanken så ringde de från tomtebo. Gissa om jag kände mig räddad?

Ska vara där hela den här veckan förutom fredag(stängt) och hela nästa vecka förutom måndag(stängt). Känns så jävla bra ska jag tala om, även om jag har tre dagar då jag måste bege mig halvsju på morgonen åt det hållet. Det kommer vara tungt, och det lär bli tidiga kvällar dagarna innan för att man inte ska vara totalt seg i bollen.

Jag har haft mitt träningskort fruset sen i början av maj(började löpa ute hemma ett tag, som inte höll i sig efter att jag blev förkyld en gång). Så jag har säkert inte tränat på ca4 månader, och idag så for jag och "öppnade" mitt kort direkt efter jobbet(okej, var först hem och hämtade träningskläder) och så ställde jag mig på löpbandet i 30 minuter och gick raskt samt löpte 50/50. Att jag ens orkade efter ett så långt uppehåll tycker jag var bra. Så nu ska jag förhoppningsvis kunna fara fler gånger direkt efter att jag jobbat. Nu är jag lite smått mör i kroppen och det är så skönt att bara få sitta. Är stolt över mig själv att jag äntligen tog tag i det igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback