Komplimanger och icke legkontroll.

Alltså igår måste ju ändå ha varit en bra dag.

Till att börja med så blev vi sjukt bra bemötta på volvo, och det slutade med att vi provkörde en v50 diesel och blev överraskade av hur bra bilen var. Därefter hade vi några minuter på oss att hinna till bolaget där jag sprang in medans J fann en parkering. Där, när jag ska betala så tar jag fram körkortet och håller det i handen(gör alltid det tills dom ber att få titta på legitimation) för att vara beredd. Kassören ber inte om att få titta ens, och jag blir förvånad för jag ser ju inte ut att vara 40 bast direkt och kunde lika gärna ha varit en 18åring med körkort bara.

Köpte därefter nya strumpisar på H&M och fann ett jättefint underklädesset som jag ville införskaffa, men eftersom J var med så såg han vad det var och tänk om jag kanske fick en present någon dag, det skulle inte vara dumt. Hur som haver fick jag på kvällen sen två komplimanger då en handlade om håret(det gör mig alltid glad) och sen att en viss R trodde att jag var 1-2 år äldre än jag är. Han är själv bara två dagar yngre än mig.

Sen att man hade så kul är ju enormt härligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback