Painting.

Jag tror banne mig att jag höll på att äta ihjäl mig till middagen, det var så jävla gott. Och speciellt när man inte har ätit något tidigare under dagen. Men än är det inte färdigätet för just nu står gubben och gör äggröra som vi ska ha till kvällsfikat senare. Yummie! Skitenkelt och gott.

Har suttit och ritat en tuschteckning också som jag ska visa imorgon i think.
Att rita med tusch är så olikt blyerts att man nästan blir rädd för att sätta pennan
mot pappret. Nu ritade jag iofs på randigt papper eftersom det inte var menat
att bli seriöst då jag hämtade inspirationen från KanDee. Men det var kul att
rita den om jag ska vara ärlig. Ska försöka komma igång mer med mitt ritande
så att man kanske kan göra någon liten egentillverkad tavla.

Shooter, någon som sett den filmen? Det är tänkt att vi ska se den ikväll.
Annars kan jag tipsa om att jägarna börjar klockan 20.00 på SF kanalen
för dom som har tillgång till den.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback