Skoshopping.

Jag har alldeles precis syndat. Vem köper 4 par skor på en gång?

Måste ju vara totalt störd egentligen. Men jag kunde bara inte hålla fingrarna i styr.
Det är andra gången någonsin som jag beställer någonting från Nelly, dessutom var
det rea. Alla fyra, plus frakt gick på 600:-. Och jag tycker att jag har lite för lite olika
klackar, så nu vart det några olika samt att två par var med lite färg.



De rosa och de blå med nitar gick på 100:- styck. De Bruna med lite nitar gick på 140:-. Och då var det rea på dom tre. De svarta kostade 199:-(har kollat på dom i både blå och rosa förut och velat klicka hem) och de var inte på rea. Inget av paren har en klack under 11 cm. Och det känns som att dessa är lite annorlunda mot för de jag redan har, därmed ett bra tillskott.


Shoshopping... What? Om det är skor du menar: Shoe!

2009-11-21 // 14:53:29
» Svar.

Skrev fel i all hast, menade självklart skoshopping!

2009-11-21 // 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback