Sprutan.

Idag slutade jag 30 minuter tidigare på jobbet. Varför? Hade planerat att ta vaccinet mot baconsjukan. Fick vi ta det? Självklart. Och jag som hatar sprutor tittade bara bort och var först att ta den av oss så att det gick bra. Hur känns det då? Känns skönt att ha gjort bort det och att man nu slipper tänka på det nå mer. Lite småöm bara, det känns ju att man gjort något i armen. Ifall att jag får feber eller så så får jag, jag har hört så mycket om biverkningar som andra har fått så att jag känner mig inte så rädd.

Och ikväll ska jag på Gina Tricot´s VIP-kväll med Pernilla. För det första blir det kul att träffa henne och för det andra blir det kul att göra något som man vanligtvis(läs: aldrig) gör. 20% på hela sortimentet, lär ju inte komma hem utan en påse. Tur att jag inte har mer pengar på kortet än vad jag har. Men det blir kul!

Sen tänkte jag bara nämna att jag har varit träningssugen hela dagen,
det om något känns ovanligt just nu. Men fan vad härligt det blir när man
väl kan träna igen då. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback