Två videoklipp.

Börja med att titta på det här klippet. När gubben i gul-blå randig tröja kom, då höll jag på dö av garv. Det är rätt kul med tonåringen med hörlurar i början också. Skrattar du inte en enda gång under klippet vill jag veta det. Okej?


Här kommer ni kanske att känna igen någon från förra klippet. Höj ljudet så att du hör. Ifall man inte orkar med början så kan man spola fram till 1.44 då allt det roliga börjar. Håll koll på gubben till höger i röd tröja då också, han håller på dö av garv ser det ut som. Och sen när han börjar slå dom i huvudet...  jaa. Haha.


Fan vad jag hade velat vara en som satt i publiken, jag hade legat dubbelvikt på golvet med
tårar sprutandes som rejäla forsar. Jag älskar sånt där, speciellt när skratt smittas så jävla lätt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback