Vaccination.

Gah, jag hatar när allt det man skriver raderas för att sidan krånglar.

Vi har iallafall försökt oss på att ta vaccinet mot baconsjukan idag. Mamma ringde vid halvsju och sa att man kunde fara och ta det och att det stängde sju. Vi var där inom 10 minuter och de låste dörrarna precis när vi kom. Så jävla typiskt, det hade varit bra att ta det idag utifall att man skulle bli sjuk som biverkning(vilket många får, många får feber medans andra känner det som om dom går på droger).

Så vitt jag vet tror jag att alla jag jobbar med nu har tagit det, de flesta iallafall. Och då slår tanken mig att det kanske beror på att dom jobbar med barn, men då borde ju jag också få ta det? De inom vården får ju det iallafall. Så på tisdag hade vi tänkt oss ett nytt försök. Det återstår att se hur det går då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback