Ännu en morgon.

Det finns nog inte ord för att beskriva hur skönt jag har sovit inatt med kuddar runt om, hjärtat breve och helt perfekt temperatur. Extra mysigt när solen lös in där på morgonkvisten, trots att det fortfarande är svinkallt ute.

Vi är redo att fara runt och kolla på olika grejer, det kan hända att det blir en lång dag på så vis men jag är ju en sån som tycker om att se grejer och drömma mig bort. Kanske i det där nya fräscha badrummet eller det nya blänkande köket. Ja, vi får se helt enkelt.

Tänk om gaddarna skulle få sig en ordentlig borstning nu så att J
slipper vänta på mig så pass att jag blir stressad, och när jag är
stressad på det viset blir jag nog ungefär världens klantigaste..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback