Bara en enda lång dag.

Det är alltid kul när man börjar dagen innan 7 på morgonen och man inser att det är svinkallt ute då termometern denna morgon står på -4 grader. Eller hur, det är sånna dagar man bara måste älska?

Men det är sådant man inte ska klaga på när jobb står på schemat och man faktiskt denna dag kommer ihåg påsen med jobbargrejerna innan jag provar låsa, vilket självklart fungerade idag. Att i princip hela barngruppen beter sig som änglar gör att jag även skippar min rast och till och med jobbar över 20 minuter efter att ha kunnat få sluta lite tidigare en fredag. Har inte en susning om vars jag fick mina krafter ifrån.

Men sedan ska jag inte sticka under stolen med att jag var knäckt när jag kom hem och skulle packa ihop grejer för att vi bosätter oss utanför staden i ett stort hus under helgen. Så många grejer som togs med fick det att kännas som en mindre flytt, vi har ju ändå tvättat 3 maskiner och varit duktiga på det viset också.

Sen måste jag bara hata att skoterbyxan gick vidare i idol, visst hon kanske kan
sjunga men vad fan, schlager och byaklubbssång i en salig blandning. Näe, där
gjorde juryn ett stort jävla fel. Varför inte Moa eller Clara? Jaja, dags att sova innan
huvudet slår sönder tangentbordet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback