Bara virrvarr.

Nästa maskin tvätt är igång, jag har sett söndagens avsnitt av ensam mamma söker samt försökt få mig att se piggare ut med lite smink i ansiktet. Det som känns jobbigast är att fara förbi affärn, trots att jag kan ta bilen(tror jag). Det är halvkämpigt med att vara sjuk, fastän jag inte är så sjuk att jag måste ligga till sängs heleste tiden.

Det är ju det, far jag på affärn så vet jag inte vad jag ska hitta på sen för att fördriva tid.
Skulle vilja att halsen gav med sig helt för då hade jag haft mycket större lust, och ork att
följa med på olika ting fast än jag skulle behöva va lugn. Nu får vi kort och gott se hur läget
känns om några timmar och sådär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback