Denna oskyddade värld.

Uh, har inte orkat med mer än att släpa upp mig själv från sängen till soffan och tänt lyset för att vakna till. Idag var en sån dag då jag bara hade velat fortsätta sova, och det länge. Men det hinns inte med idag inte, tur att det är lördag imorgon och att man är ledig då också.

Sen måste jag bara säga att det är så otroligt sorgligt, det som hände i förrgårkväll då det skedde en bilolycka här i stan och två ungdomar på 17 och 18 år omkom medans två vårdas på sjukhus fortfarande. De var så unga och hade hela livet framför sig och så får det ett så abrupt slut, det är inte rättvist någonstans. Jag tänker på hur familjerna ska må och lider med dom. Ännu värre är det att det nu är 3 unga personer inom en vecka som avlidit. Den tredje, hon var bara 13 år. Det är hemskt! Själv så tänker man på den dagen då man själv får barn när sådant här händer, hur ska man kunna skydda dem från allt ont?

Näe, om man skulle tvätta hårskallen kanske och få någon ordning på
fågelboet och fixa allt sådant så att man är klar i rättan tid för att först
träffa N och därefter P.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback