Kvällskackel.

Och så var idol slut för ikväll och Erika blev den som fick lämna gänget. Med all rätt tyvärr.
När hon är bra så är hon bra, men när hon har sina svackor blir det inte alls bra. Det var som
hugget eller stucket mellan henne och Eddie, ingen av dom gjorde ett riktigt bra framträdande.
Som vanligt(har det nu blivit, enligt mig) så var Reza bäst ikväll. Hon har en stor och mäktig
röst och är duktig på scen. Håller verkligen tummarna för henne.


Annars då? Mja internet går inte igång igen på min dator så jag får vänta och prova igen imorgon.
Därav blir det bilddött just nu. Men jag har iallafall en dator att skriva med och det är huvudsaken.

Imorgon ska jag sova innan vi ska ut och ränna runt på skoterns dag, precis som förra året.
Då var det riktigt trevligt, så det blir det nog i år också. Lite värre är det väl att man inte är
så förbannat haj på de där maskinerna, mer än att dom är grymt roliga och gör att jag faktiskt
längtar litegrann tills marken är täckt av snö.

Näe, ska fan krypa till kojs och läsa medans gubben
spelar tv-spel. Snacka om skön fredag. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback