Morgonsnack i soffan hemma hos mig.

Känns som att det är första morgonen jag har gott om tid på mig trots att jag börjar åtta och vaknade vanlig tid. Extra skönt är det ändå när man tänker på att jag faktiskt har helg efter den här dagen. Sen är musiken som strömmar ur mina högtalare just nu ganska peppande den också.

Någon som har någon ny, rockig musik att tipsa om?

Vad ska jag utnyttja morgondagen till då mån tro? Stan. Känns som en självklarhet. Nu kan jag faktiskt gå där OCH köpa något. Har spanat in några grejer igår via datorn som jag ska kolla efter, men av erfarenhet så lär man aldrig hitta det, eller så finns det bara storlek 44 kvar. En ny mascara är ett måste då den jag har nu håller på att vara slut helt. Det blir nog en bra dag.

Utväxten måste jag också göra något åt i dagarna, kanske ska be J´s mamma om hjälp imorgon eller på lördag. På lördag föresten, maskerad? Alltså visst kan jag tycka att det är kul sådär, men då vill man ju veta det tidigare så man hinner fixa något och gå in för det. Nu hinner man ju banne mig inte. Har inte en susning, har inte en grej att använda. Suck. Massa spånerier lär det bli iaf.

Näe, om man kanske ska ta på sig nå andra kläder så man inte ser ut som en total mjukis(fast det skulle vara grymt skönt). Sen är det nästan dags att bege sig mot jobbe. Men det blir nog en bra dag, känner mig utvilad och pigg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback