Nu blev det hönsgårdskackel.

Min hals är hemsk. När jag sover vaknar jag av att det blir för torrt och jag knappt kan svälja ordentligt pga det, när jag väl sen vaknar till och kliver upp är det istället en slempropp där typ(något liknande iallafall), fast jag är inte så snorig längre. Kan absolut inte prata några längre stunder för då slutar rösten att fungera just då och så låter rösten så ansträngd så att jag vet inte vad. Om halsen bara kunde ge med sig så skulle jag ju ändå må ganska bra.

Igår låg vi därför bara och tittade på idol och tog det lugnt för att idag prova göra något med lite mer fart i, vi ska på en förfest och sen hem. Men för min del blir det bara en öl och någon cider för att det är gott, vill ju som inte riskera att bli sämre så jag ska vara så lugn det går ändå. Och så får vi helt enkelt se hur det slutar.

En annan sak är att det är så deprimerande att prata om julafton nu, jag vill bara
gömma mig. Tycker att det är skitjobbigt att tänka på det. Och nu när vi på något
höger har tänkt försöka involvera varandra mer denna dag. Men i själva verket så
orkar jag nästan inte ens spekulera.



Vad kul att du läser! :)

2009-10-24 // 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback