Ritarådran som slarvar ibland.

Fan vad den här månaden börjar bra, med massor utav jobb! Amazing. Det gör mig så glad. Och imorgon blir det ännu en lång dag, fast ute på tomtebo(dit jag körde grovt fel första gången jag skulle dit ;p). Det är kul med variation fast inom samma arbetsområde.

Idag har jag tagit fram min slarviga ritarådra och gjort kidsen glada med konstiga bilder. Att det uppskattas och att de värderar bilderna högt är ju nästan imponerade. Ni ser ju bilderna. Dock var dom mycket härligare när de var färgglada. Vad annars? Jo, har väl varit ungefär som en klätterställning då trötta barn gärna hänger i en arm eller ett ben och jag ser ut som halta Agda 95 som försöker röra mig framåt. Och innan jag fick fara hem hade jag fnitterstuga med 9 barn i en halvtimme och det går inte bra när man försöker få dom att lugna sig när man själv inte kan hålla sig när det smittar så förbenat mycket.


Tog väl sammanlagt 15 minuter att rita dessa två, så ja, slarv.


Jobbstil. Är grymt glad att jag köpte mössan då jag köpte
den, fryser som om det vore -20 ute om dagarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback