Så ligger det till.

Tänka sig, Löven vann idag. Mot Almtuna. WEHEY, det var på tiden!

Huvva vad tiden går fort, insåg att det var länge sedan jag träffade mina syskonbarn sist. Märks speciellt på småttingarna som vid det här laget är 8 månader, sitter stabilt(Moa gungar till och med fram och tillbaka med överkroppen) samt klappar händer och visar att de vill ta sig upp i knät. Så ruskigt kul att se.

För övrigt tog mitt garnnystan slut idag också, så att jag måste köpa ett nytt för att kunna bli klar med mössan. Men det är inte så fasligt mycket kvar ändå, det går undan när man väl är inne i det och tar sig tiden för det. Nu täcker den nästan hela huvudet. Det är lite mer än på bilden nedan..



Och så är jag arg för imorgon. Hur fan är det möjligt att det sker? Fick ju för sjutton tiderna för över en månad sedan och frågade senast i fredags. Hade jag ens fått veta det om jag inte ringt och kollat för säkerhets skull idag, hade jag då stått där som ett fån och ingenting vetat? Känns förjävligt när man tidigare under dagen tackat nej till jobb på annat håll där det till och med var 3 timmar längre. Tycker det är fruktansvärt dålig stil, och eftersom jag nu var lovad jobb imorgon fem timmar så har jag rätt att få lön för den tiden också. Det är inte mitt fel att det finns andra som tabbar sig.


» Linda

Jäklar vad fort du stickar. Du är ju en stjärna :D

2009-10-14 // 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback