Skidres med skidoon.

Fan, här sitter jag och kommer på mig själv med att hoppas att väderleksrapporten stämmer. Vad hände? Jo, jag tycker det skulle vara så mysigt om de vita flingorna ville singla ner från himlen och lägga sig som ett vitt täcke på marken och vara sådär orörd och fin tills att jag tagit på mig jeans, uggs, jacka, mössa, vantar och halsduk för att sedan bara gå ut och lägga mig i det och känna mig glad.

Ja, vad fan hände? Det är sommaren som är min favvoårstid. Nog för att vintern kan vara oerhört fin bara den är vit och inte minus 20 grader kall. Och speciellt om man slapp att slask som kan förekomma somliga dagar. Halka framför en annan människa och trilla vill jag inte heller göra. Ja och så är jag sugen på att åka skoter bakom min prins som gör ett och annat skidres eller hoppar lite, förjävla härlig känsla. Skrämmer vettet ur mig samtidigt som jag får världens adrenalinkickar och ber honom göra om det.

Och så fortsätter drömmarna bort och iväg...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback