Vampyr.

Det är tänkt att jag ska vara varmpyr i kvinnligt format på lördag medans min karl ska vara en i manligt format. Det lär ju passa ihop, såvida jag får tag i det jag vill ha på mig, samt tänder.

Ska träffa upp Pernilla för att gå på ett ställe där det förhoppningsvis kanske finns smink och tänder åtminstone. Och så lär det bli svart korsett upptill(om nu N har någon jag passar i, hoppas!), sen vet jag inte riktigt nertill än mer än att det blir några svarta skor också. Får jag nu ihop allting så blir det super och vi kan medverka på lördag. N, det kanske är du som räddar allt och får oss att komma, bara så du vet. Och jag längtar efter att få se ditt afro. ;) Att kameran ska med den kvällen är ett som är säkert.

Jag erkänner, jag börjar faktiskt känna mig lite smått peppad(det var länge sedan!)
såvida allting löser sig med kostym så är jag nöjd och tänker gå in i rollen.

Jag är usel på bildfronten nu. En sådan period. Glömmer av kameran, jobbar mycket
och fotar då med mobilen som jag inte hittar sladden till. Men ska försöka utlova någon
bild eller så imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback