Den blir inte av.

Vad deprimerande. Filmen. Den fungerar och så, men inte ljudet. På mobilen finns dock ljudet, men inte när man fört över den till datorn. Inte en susning om vad felet är. Känns surt, eftersom att ljudet gör hela filmen. Så jag skiter i att lägga upp den.

Håller på att läsa. Det är Stieg Larssons bok Flickan som lekte med elden som läses för andra gången. Vill få en uppdatering på boken eftersom det var ca 2 år sedan sist jag läste den. Och jag ska självklart se filmen!

Sen så ska vi fira pappsen som fyller år idag. Ett jämnt tal. Sextio dvs.
Blir ett litet firande för bara familjen, precis så som han vill ha det. Har
dock inte köpt något än, funderar på att köpa en vinare. Ingenting dyrt
alltså. Ska fara och ordna något på en liten stund. :)

Igår gjorde jag en riktigt smarrig middag, med en utav mina få favoriträtter. Lasagne!
Yummie. Skitsimpelt att köpa plattorna där man får med såsmix man ska blanda ut också,
och gott blev det. La bara till ytterst lite krydda i köttfärsen. Relativt snabbt går det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback