Flisfötter.

Jag är nästan pigg idag trots att jag snörvlar och har mig. Segheten i huvudet har
åtminstone lagt sig vilket gör mig gladgladglad! Min fina har förgyllt min dag också
med att ha en långlunch.

Vi har iofs fipplat med trösklarna som inte blivit av på ett år. Det är ett sjutusan till bökeri och flisorna hamnar överallt. Visst, jag hade tänkt städa men det får jag skjuta upp tills vi är klara, det lönar sig inte att göra det nu och måsta göra om det sen igen efter några timmar. Extra roligt är det att toalettdörren är bortlyft, haha!

Näe om man kanske ska fara och handla nu så att man kan slå sig till ro sen tills det är dags att fortsätta. Det är underbart fint höstväder också, så att kameran kanske ska få sig en sväng också? Maybe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback