Första dagen på vår månad.

September. Smakar på ordet i munnen. Fin med ihärdig.
Om åtta dagar är det min dag, nio om man måste räkna
med idag. Två dagar före mig är det lillebrors och storasysters
dag. Fyra dagar före mig är det Annas dag. Fyra dagar efter
mig är det Sandras dag. 6 dagar efter mig är det pappas dag
och 9 dagar efter mig är det mammas dag.


Kort och gott. 7 födelsedagar mellan 5e och 18e. 7 födelsedagar
på 13 dagar. Det är en aningen ihärdigt. Det är allas vår månad.
Men nionde i nionde is the shit. Hahah.

Det brukar alltid komma en lite finare vecka i september, och
jag tror banne mig att den är här just nu. Jag ser en dam som
sitter ute och solar, solen som strålar och vinden som smeker
löven i björken lite lätt, bara sådär fint. Promenadväder.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback