Här ska det stå något.

Det var mycket trevligt igår. Fanns ju minst 5 produkter man verkligen skulle vilja handla hem. Men då kostar det ju därefter också. Så att min beställningsorder förblev helt tom. Har inte råd med sådant nu, måste först se till att få in något jobb(är så pissless på att inte få jobba). Hoppas att det blir någon fler gång, när jag fått lön någon gång framöver. Jag vill ha body lotion, aloevera gel med mera. Scruben luktar oerhört gott!

Efter att jag har ätit lunch och sådär så ska jag nog söka upp några dagis här i närheten och meddela att jag finns tillgänglig som vikarie. Skulle vara bra att ha någon som låg i närheten. Vet ett ställe dit jag ska fara, men jag är egentligen ganska blyg för att bara trampa in på okänd mark och prata om mig själv, så jag behöver samla mod först. Hittar jag åtminstone två ställen att trampa in på ska jag väl vara nöjd ändå. Över mig själv alltså.

.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback