Helt utan grejer.

Fan vad lost man känner sig när man glömt väskan med börs, nycklar och kamera i någonstans(i mitt fall hemma) och pengarna på mobilen är helt slut. Kunde inte fara härifrån för att då kunde jag inte låsa, for jag för sent skulle jag kanske inte ta mig in hemma och inte kunde jag ringa eller smsa någonstans heller. Haha..

Kom på att jag kanske kunde skicka sms från smslandet, där jag hade 2 till förfogande som tur var. Kunde få hjärtat att fara hit och låsa när jag for så att jag kunde fara hem och hämta det. Det var låst, så jag var på väg att fara till morsan och låna hennes nyckel innan jag kom på att min brors cykel var hemma och att han kanske låg och sov så jag provade plinga på. Satan vad tur jag hade!

Direkt jag kom tillbaka hit så fyllde jag på telefonen, tänk om jag skulle hamna i en likadan situation någon dag framöver då är telefonen en smidig tillgång. Måste även kunna ringa vikbanken på morgonen då jag inte har nå jobb. Så ja, ska bara byta om nu för att bege mig ner på stan där jag ska möta upp Ninni och gå några timmar. Blir nog riktigt trevligt när vi inte setts på ett bra tag hon och jag.

Sen ska det ske en spännande grej, men det är hemligthemligt. :)
Ska även fara till stallet och få tänka tillbaka i gamla tider. Blir nog
en riktig kanondag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback