Inomhus-sm

Fan. Fan,fan,fan. Insåg precis att inomhus-SM i hästhoppning går av stapeln här i Umeå i år.
25-27 september. Hade vekligen velat se det. Inte dyra biljetter heller direkt. Faaan, tänk om
man kunde upptäckt detta tidigare.


Meen, jag ska nog dit någon dag framöver ändå för att få känna lukten, titta på dessa underbara
varelser och se hur många av de "gamla" pållarna som fortfarande finns kvar på stallet. Jag antar
att jag hoppas för mycket när jag vill att min favorit gällande hoppning inte kommer finnas kvar.
Han som tog mig över 1.05 meter på lektionstid. Jag ville inte hoppa någon annan än min guldklimp.
Sen hade man iofs favoriter när det gällde dressyr också, men inte alls på samma sätt. Där kunde
det variera lite. Men det finns 3 speciella dressyrpållar jag ska titta efter. Har funderat på det i så
många månader nu att snart måste jag ta mig i kragen.

Är ju dundersugen på att börja rida igen också.

Edit: Kunde inte låta bli att tjuvkika på hemsidan när jag lix kollade sm-grejset.
Min favvohoppare finns kvar! Dock så är det två stycken jag hade velat snusa lite
på som inte längre finns kvar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback