Jag är så jävla bra!

Nu känner jag mig GRYMT stolt över mig själv. I did it! Och på mer än två ställen. Tre!
Och alla är dom här i närheten. Gick fort och smidigt. Jag höll på att ge efter när jag hade
varit in på ett ställe, men bet ihop och körde på. Trots att det var svårt att hitta till tredje
stället iom att en grävmaskin blockerade hela vägen. Vilken boosting det här blev för mig.
Nu borde jag få in jobb snart. :)



Långt, lite lösare linne från Ellos. And i LOVE it, önskar att jag hade beställt fler då jag köpte det. Vågar knappt använda det nu för att det kanske blir för slitet då. Bälte(så gammalt att jag inte minns vart jag köpte det. Men Gina eller h&m?), pumaballerina som jag köpte i Turkiet last summer. Och mitt egengjorda ´tro hopp kärlek´ halsband. Enkelt, bekvämt men ändå fint.

.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback