"Min" bruna springare.

Jag förstår inte, varför ska det måsta vara becksvart på kvällen nu? Man blir ju totalt väck och trött. Vi gick hem som zombies igårkväll, halvelva(!) och orkade knappt ens hålla ögonen öppna för att se på tv ens en liten stund. Jag säger då det, höst. (Men, jag gillar att sova!)

Imorgon om det inte blir nå jobb så tänker jag försöka hinna med en massa grejer. Måste förbi ngn tant för den där dagen jag jobbade i början av månaden, utan att veta exakt vars jag ska. Sen tänker jag höra mig för med Ninni om det blir en rajd på stan imorgon, annars far jag nog dit ändå innan jag far ut till stallet för att få snusa och mysa med hästar och speciellt min gamla favorithoppare, min springare. :) Juste, ska hinna följa J och kolla en grej också där på eftermiddagen, blir spännande. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback