Onda rumpans dag.

Kunde inte somna igår, fastän jag skippade kaffet till fikat. Det brände i musklerna så pass
att jag inte kunde slappna av hur trött jag än var. Och varje gång jag skulle vända mig, vilket
jag gör ofta, så vaknade jag pga värken.

Behöver jag då nämna att jag inte höll på att ta mig upp ur sängen imorse? Ja, så pass illa är det.
Att sitta på toaletten är en pärs. Likaså hårda stolar. Lite lindrigare i soffan. Varje steg jag tar värker.
Helt sjukt. Visst har jag haft träningsvärk förr, men aaaldrig på det här viset.

Trots allt det så gick jag på stan med Anna och lillBenne idag. Köpte ingenting annat förutom en cola. Trots presentkortet på GinaTricot och 50:- på h&m. Inte ens något litet. Men fann ett par GUDOMLIGA jeans på Gina(sunny knitted jeans). Dom sitter som en smäck! Väldigt stretchiga, vilket gör att dom sitter snyggt, tight. Samtidigt som de är tight från knä till fot också. Lite högre midja, men inte på ett störande sätt. Visste dock inte om jag ville göra av med presentkortet redan idag så jag köpte dom inte. Var lite för osäker på färgen. Finns även ett par mörkare också. Men ska fundera på det. Priset låg på 499:-. Sen så fick vi även syn på vår gamla lärare(F.L), hahah! Skönt att gå på stan en sväng och bara titta för en gångs skull. Fann även en skitfin ljusskål i lila på indiska när jag var in där som snabbast, men det fick förbli ögongodis.


Ikväll är vi bortbjudna på middag hos J´s föräldrar, så skönt att slippa fundera ut middag själv.
Och så blir det garanterat Idol och kanske en film eller så. Blir nog en nice kväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback