Småpjöller och foto.

Igår hade jag ganska kul. For till familjen där jag lånade paps systemkamera och fotade ungarna när dom roade sig utomhus. Kul och lärorikt att få prova på den kameran.(Önskar bara att jag hade en egen!)

Fick ju mat och så innan jag själv provade på trampcyklarna och "gungan" i lekparken.
Någon gång i slutet på den här veckan ska jag se om jag kan ordna några av bilderna
så att jag kan visa. :)

Idag däremot hade jag tänkt köpa jeansen om jag fortfarande tyckte att dom satt lika bra, så jag for in till stan. Men tro inte på fan att jeansen i min storlek var helt slut, totally! Så jävla surt när man grubblat på det hela helgen. Försökte hitta några andra jeans, t-shirtar, tröjor och så men ingenting var något som jag riktigt fastnade för. Kom istället ut därifrån med ett par ribbstickade strumpbyxor och ett diadem med en stor rosett på. Och eftersom jag hade 50:- på h&m så inhandlade jag ett billigt 2-pack knästrumpor och ett hårband. Den lila ljus-skålen på indiska var nära på att få följa med mig hem också men jag tänkte inte spendera dom pengarna så jag hoppas att dom finns kvar längre fram i höst.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback