Something.

Förhoppningsvis får jag jobb hela oktober på 75%, jag hoppas ända ner i
tåspetsarna för att det ska bli så. Få jobba med mina gamla guldklimpar
istället för den andra Tina. Som sagt, hoppas.

Ska ut och gå, måste göra något för att sedan bänka mig framför idol som går av stapeln
ikväll. Fan vad jag önskar att det är många som gör bort sig så att man får garva sådär
hjärtligt från djupet av maggropen. Vore så kul!

Mitt första träningspass för hösten sker nog på torsdag 11.30 ifall att inget jobb inkommer.
Då blir det att pumpa och sen ta en sväng på löpbandet. Annars får jag se om det blir lördag
morgon eller söndag eftermiddag. Ifall jag nu får tillgång till cykel så blir allt perfekt, iallafall
innan snön kommer.

Do not forget when i´m home tomorrow:
Elvispen min, ett tårtfat, en tårtspade, träningsskorna,
träningsbyxorna. Med mera.
.

Edit: Ska rita istället. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback